
Onze gratis webinars gemist?
Wie vorige maand de gratis “Snap Tips & Tricks” webinars heeft gemist, of ze opnieuw wil bekijken, kan de opnames terugvinden in de Snap Support Hub.
De webinars behandelden de volgende onderwerpen
Sessie 1:
- Opzetten van dynamische webpagina na het invullen van een enquête
- Gebruik maken van Snap Style mode om een enquête vorm te geven
- Tips om een enquête te “previewen”
- Gebruik maken van “insert” in Questionnaire Design
Sessie 2:
- Nieuwe Snap functie : het summary tables rapport
- Categoriseren en tellen van antwoorden gegeven in een vrij veld
- Hoe routing nakijken?
- Text grids gebruiken om data uit te lichten in een rapport
Op zoek naar meer?
Hieronder de lijst met andere video’s en webinars die je kan terugvinden in de Support Hub archieven. Alle video’s zijn in het Engels. Klik op de titel om de opname te bekijken.
Ontwerpen
- Vragenlijsten bouwen met Snap – Tips & Tricks
- Opfrissen van een enquête : we herwerken een enquête van een klant
- Dynamische en uitnodigende online enquêtes bouwen
- Enquêtes maken voor mobiele toestellen
- Papieren enquêtes bouwen en voorgepopuleerde formulieren inscannen
- Afbeeldingen en documenten bijvoegen in enquêteantwoorden
- Multimodale enquêtes ontwerpen (verschillende kanalen gebruiken)
- De principes van effectief enquêteontwerp met Steve Bax
- Tools en technieken om uitnodigende online enquêtes te bouwen
- Vragen over enquête-ontwerp naar aanleiding van de Snap Summer Camp webinars
- Vraagstijlen, Style mode en voorbeeldenquêtes (templates)
Data verzamelen
Analyse
- Grafiekstijlen gebruiken in Snap
- Tevredenheidsvragen analyseren – scores en ratings
- Enquêtegegevens transformeren en hercategoriseren met afgeleide variabelen (derived variables)
- Beyond the pie chart – hoe rapporten bouwen met Snap
- Rim weighting gebruiken om de representativiteit van uw data te verbeteren
- Mind the gap – Gap-analyse gebruiken in Snap
- Inleiding tot Smart Reporting
- Meten van personeelstevredenheid
- Evalueren van lesprogramma’s en 360 graden surveys aan de hand van “grouped questionnaires”
- Inleiding tot analyse voor gevorderden met Snap – Deel 1
- Inleiding tot analyse voor gevorderden met Snap – Deel 2
- Scannen van geïmporteerde data
- Effectieve rapporten bouwen
- Inzichten bouwen met impact – deel 1
- Inzichten bouwen met impact – deel 2
- Vragen over analyse en rapportage naar aanleiding van de Snap Summer Camp webinars
- Batch reporting in Snap 10
- Bouw en bewaar aangepaste tabellen en grafiekstijlen
- Data importeren en exporteren met database links
- Hoe customer experience uw organisatie kan beïnvloeden
- Meten van personeelstevredenheid om de bedrijfsprestaties te verbeteren
Niet gevonden wat je zocht?
We werken continu de inhoud van onze supportplatformen bij. Indien je vind dat een bepaald onderwerp nog moet behandeld worden, laat het ons weten! Wil je zélf een opleiding op maat organiseren? Dat kan ook. Klik hier voor meer informatie.