Het helpdesk platform

Kom tot betere inzichten

helpdesk support vragen en antwoorden bord

Het helpdesk platform

Heb jij al toegang tot het Snap Benelux helpdesk platform?

Neen? Dan is het tijd dat je je registreert. Waarom? Omdat er tal van redenen zijn waarom wij je graag verwelkomen in onze Snap Benelux user community:

  • Zo houden wij op het helpdesk platform een overzicht bij van alle vragen die je ons ooit hebt gesteld. Op deze manier kan je élk moment je persoonlijke archief met vragen en antwoorden raadplegen. Dus hoef je niet op zoek te gaan in je eigen mailbox, want wij houden alles bij voor jou!
Screenshot Snap Benelux Helpdesk platform
Wij houden je historiek bij. Jij kan ze altijd raadplegen!
  • Je hebt toegang tot een uitgebreide kennisbank over Snap Surveys software. Op basis van de vele hulpvragen die wij krijgen hebben we verschillende rubrieken samengesteld in de user community. De hele kennisbank is doorzoekbaar op trefwoorden. Wij taggen alle artikels en oplossingen, zodat je een mooi overzicht krijgt wanneer je de zoekfunctie gebruikt.
Screenshot_Snap Benelux Helpdesk platform GDPR resultaat
  • Je kan er onze handboeken downloaden, in het Nederlands. Of ga op zoek naar online tutorials en stap-voor-stap instructies (worksheets), die je helpen bij een specifiek project (en lees zeker ook onze handige tips om te voldoen aan de GDPR/AVG richtlijnen).
Screenshot Snap Benelux helpdesk platform tutorials worksheets
  • Alles uit de kennisbank kan je downloaden of afdrukken met de handige “print” functie. Zo stel je je eigen handboek samen.
screenshot worksheet printfunctie
  • Je wordt via de user community rechtstreeks geïnformeerd over updates, webinars, service berichten of ander nieuws over Snap Surveys. Nieuwe berichten verschijnen rechts op het prikbord. Contacteer ons rechtstreeks via het online formulier dat je bovenaan de pagina kan invullen.
screenshot user community aankondigingen
  • Tot slot : geef je mening over hoe wij je geholpen hebben. Bij het afsluiten van je “ticket” op het Snap Benelux helpdesk platform ontvang je een e-mail. Daarin kan je direct je mening geven over hoe wij jouw probleem hebben afgehandeld. Zo meten wij permanent de kwaliteit van onze support.
screenshot helpdesk platform tevredenheidsscore

Nog geen lid?

Ben je zélf nog geen lid van onze Snap Surveys community en wil je graag toegevoegd worden? Stuur ons dan een berichtje of registreer je rechtstreeks op het helpdesk platform.

Toch niet gevonden wat je zoekt?

Vind je toch door het bos de bomen niet? Dan staat je nog een ding te doen. Contacteer ons, en wij wijzen je de weg!