Wanneer je antwoorden verzamelt op het terrein ben je best onafhankelijk van een permanente internetverbinding. Je moet dus in staat zijn om feedback en inzichten te verzamelen zonder onderbrekingen of afleidingen. Snap Mobile Anywhere is een offlline enquête tool die je de nodige vrijheid geeft om je veldwerkonderzoek in optimale omstandigheden uit te voeren.
Online enquêtes komen voor in alle maten, geuren en kleuren. Het verschil maak je vooral met een perfecte voorbereiding, een logisch opgestelde vragenlijst en een smetteloze lay-out.
Wij geven hier 10 tips weg om te zorgen dat je respondent de beste enquête-ervaring krijgt.
Door te peilen naar de betrokkenheid meet je in welke mate een medewerker geïnteresseerd is in je organisatie, en hoe hij of zij je kernwaarden belichaamt.
Een thuiswerk enquête helpt bij de overstap van kantoorwerk naar volledig of gedeeltelijk thuiswerk. Zeker wanneer thuiswerken na Covid-19 een permanent karakter krijgt is het belangrijk om je werknemers hierover te bevragen.
Wij vertaalden de aangepaste checklist van het FAVV in een handige zelfcheck voor de horeca. Na invulling krijg je een idee wat je nog te doen staat. Je kan de ingevulde checklist nadien afdrukken zodat je je to do lijst bij de hand hebt tijdens de voorbereidingen om te heropenen.
Deze digitale versie van de checklist preventie Covid 19 zet je op weg. Het gebruik is gratis, en je krijgt in real time enkele adviezen mee.
Enquêtesoftware helpt bij het organiseren van een evenement : reservatieformulieren, uitnodigingen, aanwezigheden registreren, evaluatie van je evenement.
Snap Surveys Benelux en Snap Surveys UK hebben altijd een goede band gehad met de healthcare sector. Hoog tijd om eens te kijken hoe Snap Surveys in de sector wordt ingezet voor het verzamelen van patiënten feedback. We kijken in dit artikel niet alleen naar de Benelux maar springen ook even over het Kanaal. In …
We stelden een overzicht samen van enkele goede praktijken voor het behandelen van gevoelige data. Dit is zeker het geval bij het organiseren van patiëntenenquêtes, bij medische vragenlijsten of bij een personeelsenquête.
Vaak is er in organisaties een enorme hoeveelheid data aanwezig die te weinig wordt gedeeld. Feedback niet delen is geen optie meer.